Thursday, November 10, 2011

Remember. Forget.

No matter what I do,
I always forget to forget you.


每个人都缺乏什么?
我们才会瞬间就不快乐...
單純很難 包袱很多
已經很勇敢 還是難過..
一路嗅著追著美夢 爬上屋頂意外跌得好重
不覺得痛 是覺得空...
我不曉得 我也不捨得

或許只有妳 懂得我 所以妳沒逃脫...
一邊在淚流 一邊緊抱我 小聲的說 多麼愛我...
只有妳 懂得我 就像被困住的野獸...
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
我忘了 向前走
我努力假裝現在過得很好
現在的你看來已不需要我
也許在不同的時空
還牽著 你的手
想知道你真的過得好嗎
没有我也許是種解脫
現在我試著習慣一個人過
也許你已經開始新的生活
陪著我的叫做寂寞
陪你的 是誰呢?

我多麼想念你...
想念你親口說你是愛我地....
我多麼忌妒你...
忌妒你我是多麼愛你地....
不想讓你擔心 不要再有懷疑
所以我要親口對你說
"我好想你"...

Sometimes you have to smile to act like everything is going well.
And then go away weeping silent tears.
我从不喜欢让别人看见我的眼泪,我宁可让别人觉得我快乐的没心没肺,
也不愿让自己看起来委屈可怜。

只是这次我怕我在你面前奔溃哭泣,我不能再依赖你。
必须忘记-依赖-
Everything keeps remind me of the past,..
I can see the image keep floating on my mind, 
I wish I could erase them, they just seems so true, so real.
I can hear voices, talking to me, telling me what to do, 
saying what's going on, trying to deceive me.
I felt like I've been to the future, 
everything happened seems to be so familiar....

I wish I can spend every moment of my life with you.
To give me all your love, is all I ever asked.
Yes, I would die for you,
but you wont do the same. 
;)


                                                       叫思念不要吵.. 我相信我已經快要把你忘掉... 跟寂寞再和好! :)

No comments: